Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

SNS i DS: Između mržnje i strasti prema vlasti

Komentari (21) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 27 april 2011 19:27
MP
Autor:"Onda bi se u Briselu i Vašingtonu pojavila još jedna opcija na koju Zapad može da računa. Ne znamo šta Srbija time dobija, ali je izvesno da Demokratska stranka gubi mnogo"
Kako je desetogodišnja DOS-ovska politika TOTALNO vezala Srbiju za Evroatlansku opciju,predpostavljena opcija daje mogućnost da se nastavi (pre)životarenje.Zamislite samo da se nešto Evropa naljuti na nas,pa naloži da se sve pare iz banaka koje imaju zapadne nazive povuku iz Srbije.Setite se kako je Tadić 2009. cvileo u Beču(i potpiso sporazum koji tim bankama garantuje 250 miliona eura godišnjeg profita)da nam se to ne desi.Onda je valjda svima jasno i zašto su komercijalni krediti tih banaka i prodaja državnih obveznica(za popunu državnog Budžeta) sa tako visokom kamatom.A kamatu plaćaju građani Srbije od poreza, naprimer na hleb,mleko i novine.
Preporuke:
1
0
2 sreda, 27 april 2011 19:37
Mihailo
Ne slažem se sa piscem da naprednjaci nemaju kadrove. Imaju samo ne dolaze u prvi plan jer je to taktika Nikolića i Vučića.
Pogrešna je i hipoteza da ako naprave koaliciju SNS i DS ta koalicija neće imati budućnost zbog ličnog animoziteta, loših odnosa i mržnje između članova. Verujte političari iza kulisa idu zajedno na utakmice, ručaju, piju kafu u skupštini... rečju imaju dobro međusobne odnose. Jedini problem takve koalicije je što neće imati legitimitet i što Boris i Toma imaju apsolutno različito biračko telo.
Preporuke:
0
1
3 sreda, 27 april 2011 20:31
Bada Bum
Tekst je pravi primer kako se prave besmislani nazovianalitički tekstovi. Prvo kreneš sa pretpostavkom: „Znači, ako pođemo od pretpostavke da će se posle sledećih izbora napraviti koalicija DS i SNS (a moramo poći od neke pretpostavke)...“! Onda se praviš kao da niko to nije pročitao i napraviš čitavi priču na načemu što si izmislio sam. I gotova priča! Hoće li neko napraviti dobru analizu ko od postojeće gospode treba i koliko da zaglavi na robiji zbog svih nepodopština koje su uradili ovoj jadnoj zemlji i ovom napaćenom narodu? Hoće li iko izaći javno i reći kome se smeše prugasta odela, oduzimanje imovine, debela hladovina i prisilni rad od 100-200 godina dok ne vrati oteto, a ne kako da nastavimo sa novim ili drugim koalicionim partnerima započeti posao kao da je još nešto ostalo? Eto posla za analitičare!
Preporuke:
0
0
4 sreda, 27 april 2011 21:02
@Bada Bum
Dobar je ovo tekst (iako je citirana formulacija zaista malo trapava), nego se vama očigledno ne dopada teza o mogućoj, tačnije izvesnoj saradnji DS i SNS. I čini se da i vi preferirate "naprednog" Tomu, za što, nakon ovog poslednjeg blama i foliranja sa štrajkom zaista nema opravdanja.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 27 april 2011 21:04
BRAVO
Dobar tekst! I još bolji naslov. Nema se šta dodati.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 27 april 2011 22:17
Saša
Pretpostavka je da negde u svemiru ima drugačijeg života. A isto tako je pretpostavka i da ga nema.
Znači imamo dve pretpostavke, ali jedna od njih je verovatna, a druga nije.
Jeste koalicija sns-ds hipotetička, ali nije autor to izmislio. Ta pretpostavka je respektabilna i najverovatnije tačna.
A šta ćemo onda sa Nikolićevim i Vučićevim pristalicama i fanovima?... Ko im je kriv? Pretpostavke?!
Preporuke:
0
0
7 sreda, 27 april 2011 23:14
Miloš
Autor članka polazi od pogrešnih premisa i donosi pogrešne zaključke.Isuviše subjektivan a nikako OBJEKTIVAN tekst o naprednjacima, o stranci koja je izgleda dežurni krivac za sve.Pre bih rekao da je cirkus ono što vlast potura narodu kroz plaćene medije, idilu o lepom životu koja treba da traje još SAMO par meseci do izbora.A koalicija SNS i DS je isto ako neverovatna kao i izjave Tadića i Dačića iz 2008. godine kada su govorili kako NEĆE NIKAD u zajedničku postizbornu koaliciju.Dalje, kadrovi vladajućih stranaka već dovoljno UGROŽAVAJU živote građana Srbije. Da li će SNS sprovesti praksu da nestranačke ličnosti, stručnjaci,moralni,odgovorni ljudi, dobijaju radna mesta, za koja su se školovali putem javnih konkursa?Ja se nadam da hoće.Autor teksta se razbacuje proizvoljnim kvalifikacijama i tumačenjima snage SNS i DS u narodu.Po njemu, ako se u narednih 10 meseci DS popravi, opet osvajaju vlast. Kako da ne.To je pogrešna pretpostavka i donosi nam iracionalan zaključak. Da će narod zaboraviti.
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 28 april 2011 03:23
XY
Sve je dobro, i tekst i naslov, samo je naša budućnost nekako sivkasta.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 28 april 2011 08:38
Milutin
Slažem se sa MP i Bada Bum.

Autor nam veli:" Onda bi se u Briselu i Vašingtonu pojavila još jedna opcija na koju Zapad može da računa. Ne znamo šta Srbija time dobija, ali je izvesno da Demokratska stranka gubi mnogo. Reklo bi se da ipak prisustvujemo pripremama za kratkoročni brak iz interesa u kojem ljubavi i ne može biti..." --- autor kao da ima amneziju, pa ova sadašnja Vlada je sastavljena iz 15-ak stranaka , koje ni ideološki ni po dr. karkakteristikama ne da nisu srodne, već suprotne, tako da u ovoj "koherentnoj" vlasti imamo i separatiste, što je naš izum!
Brisel i tajkuni su se založili za ove dosadašnje vlade, da ne filosofiram, njihova politika je više nego "porazna".
DS ne gubi ništa nego zadržava pozicije u poslovima, odborima, ugovorima, tenderima, procentima, samo se priključuje novi "partner" u toj podeli plena.

Analitičar bi mogao za početak da istraži poslove Đilasa,Dulića,Petrovića,Koleta-cukera,Čumeta, idr.
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 28 april 2011 14:03
Pera Ložač
Sve bi to valjalo, kada bi neki komentatori mogli i umeli da pročitaju tekst i da shvate o čemu autor piše. Posle tog koraka naravno da su komentari dobrodošli.
Meni se čini da ovi koji podržavaju SNS napišu komentar i pre nego što su pročitali, samo da odbrane svoju stranku da li po zadatku ili samoinicijativno...
Mogli smo mi da pričamo o lopovluku žutih i o katastrofalnim učincima njihove vlasti, a onda nam u vidokrug odjednom ušao velikomučenik Tomislav Nikolić sa svojom idejom koja je više nego neozbiljna, smešna kao da je tačka u cirkusu.
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 28 april 2011 14:41
Pera Ložač je u pravu
...u pravu kad kaže da neki "napredni" komentatori i ne pročitaju tekst, nego odmah šalju komentar. Ozbiljan i realan tekst g. Živanova. A ja lično bih za Tomu i njegov folirantski štrajk rekao i nešto mnooogo gore.
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 28 april 2011 15:55
Pero i Pero
Koji komentari i zashto, pa da vam odgovore, konkretno na vaše kritike!?...
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 28 april 2011 18:25
mile
A doci ce im i Seselj, pa cemo onda da vidimo kako ce da strajkuju. Ima da strajkuju, ali od javnosti, nece izaci iz misje rupe.
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 28 april 2011 18:28
Vera Nastasovic
Uopste se ne slazem sa vasim konmentarima. Pre svega, naprednjacki pucanj u nogu (kako ga vi nazivate) pokazao nam je svu osionost i bezobrazluk vladajuce garniture. Za mnogo manje problema su padale vlade, ali ne i u Srbiji, ovde ne znam sta treba da se desi da se neko povuce sa vlasti. Svi navijate za demokratsku stranku i od te ostrascenosti ne vidite ili ne zelite da vidite nista. Zivi se strasno lose i DS vise nema sta da trazi, izgubice vlast i to je cinjenica, sve ostalo su vase puste zelje da oni ostanu jos malo....
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 28 april 2011 19:00
Bada Bum
Mislim da sam tekst i komentare dobro razumeo. Nisam oduševljen idejom da mi se učitava ljubav prema SNS i T.N. (koga, vidim, prijatelji zovu i Toma). Postoje razni načini rešavanja sukoba, ali je naš specijalitet naterati žrtvu i silovatelja da svoj "nesporazum" reše venčanjem! I svi će se osećati kao pošteni pobednici. Kako Sioran reče - svet je danas javna kuća u plamenu - ali se i to mora završiti, pa ćemo videti gde je ko bio i kakav je na slici ispao.
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 28 april 2011 23:46
Vladan Nenadić, prvi deo
Koju god stranku da preferira „Bada Bum“, kao što mu to neki komentatori zameraju, potpuno je tačan njegov stav da se radi o nazovi analitičkom tekstu, po sistemu „što je babi milo, to i svi ostali ima da vide“.

Ključna rečenica ovog teksta je po meni sledeća:

Teško je, verovatno i nemoguće, da DS bude jači od SNS, ali je takođe teško da neko s podrškom trećine biračkog tela, napravi Vladu sa mnogo slabijim partnerom i pride prepusti toj slabijoj stranci veću vlast i moć.


Kao da se autoru (ako se ne varam nekadašnjem istaknutom članu DSS-a) ne dopada sledeći scenario – SNS, DSS i SRS osvajaju na izborima više od 50 posto poslaničkih mandata. Nemoguće? Ne sasvim. Koštunica onda postavlja sledeći zahtev: Sve može, svaka kombinacija, samo meni pripada mesto predsednika Vlade. Nerealno? Ne bih rekao.
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 28 april 2011 23:48
Vladan Nenadić, drugi deo
Od mogućnosti da „Toma“ napravi vladu sa Koštunicom u kojoj bi ovaj potonji bio predsednik Vlade (a zašto da ne, nagledali smo se daleko neprirodnijih koalicija) diže se izgleda kosa na glavi S. Živanovu, ali i Milanu Nikoliću koji nam ležerno saopštava da nije ništa strašno ako SNS i DS naparave koaliciju posle izbora.

O analitičarskom integritetu Milana Nikolića dovoljno govori da je on direktor nekakvog Centra za proučavanje alternativa (šta god to bilo), da se javlja u javnosti isključivo u vreme izbora i da je suprug Sonje Liht. Pametnom dosta.

Šta reći ako SNS zaista stupi u koaliciju sa strankom kojoj pripadaju akteri raznoraznih afera, poput Dulića, Pajtića, Petrovića i drugih (o Šutanovcu, Đeliću i Homenu da ne govorim)?

Pa, možda je i to potrebno da maske potpuno spadnu. Preživeli smo svašta, preživećemo i to.
Preporuke:
0
0
18 petak, 29 april 2011 00:01
MS
Ti tz. stručni kadrovi DSa nam ovih desetak godina odraše i kožu s' leđa i ojadiše državu u svakom smislu, a usuđuju se da nekome kažu da nema dobrih kadrova.
Preporuke:
0
0
19 petak, 29 april 2011 09:22
Miutin
Zbog dužine, skratio sam tekst i citat, pa da razjasnim supštinu.
Analitičari danima analiziraju poslednje događaje, ko ima veći rejting, ko je šta dobio-izgubio, koga Brisel više podržava, da li će se pomiriti,ko je vodeća stranka, kako podeliti kolač u novoj vlasti!?
Sve je ovo farsa i SNS mitingovanje i štrajk , farsična je i vlada-režim koji je uz to i poguban po Srbiju.Sve mi to znamo.
Suština je da treba da se bave koji su to programi a naročito DELA stranaka, ko je kriv za reforme, usvojene pogubne Rezuolucije,zaduživanja,korupciju,katastrofalnu situaciju,za moralno posrnuće, za šta se zalaže koja stranka, koje to stvarne reforme nude, njihova dela,kritika delovanja stranaka,...koja ne postoji kd mnogih anlaitičara. Analitičari se bave samo procenom rejtinga, uopštenim pitanjima itd.
KAo što je od Brisela i tajkuna, projektovan SPS i Dačić, tako je isto sa SNS i Nikolićem, evrofanatikom.
Režim je marionetski, ali su obmana i Dačić i Nikolić
Preporuke:
0
0
20 petak, 29 april 2011 09:45
Milutin
nastavak:

Dosada je DS vladao kao manjinska stranka. Danas je Premijer Vlade "nestranačka" ličnost , kao i još nekoliko ministara. Znači sve su kombinacije moguće.
Analitičari rasrpavljaju o DS i SNS, koji šuruju međusobno, ali tu je i SPS, i "Novi"Dinkićevi URS( na ćirilici), ...pa druge stranke ,Koštunica,Šešelj, ...sada se baviti izbornom matematikom, šta će biti za...,je nagađanje!
U ovom beznađu narod se hvata "za slamku",već je pola naroda zaboravilo destruktivne reforme i pogubne poteze režima - Dinkića, Đelića,Dulića,Vlahovića,Đilasa,....kad dođe predizborna kampanja prodaće oni nešto, a Idoli će da se pobrinu za propagandu ko i do sada.

Narod gubi u ovoj farsi, jer se bavimo perifernim stvarima, a to pojačavaju svojim analizama i pojedini psevdo-analitičri, skreću pažnju na nebitno.
"Od drveta ne vidimo šumu",-- društvo srlja, glavni Destruktori ostaju,samo se menjaju sateliti,čas SPS,sad će SNS, a možda svi zajedno..

Propast.
Preporuke:
0
0
21 subota, 30 april 2011 07:07
Simić Manojlo
Bravo Milutine!
Dobro kažete, od drveća ne vide šumu.
Srbija je duboko uronjena u interno, samodestruktivno političarenje.
Niko da podvuče bottom line: šta srpski Narod ima
od toga je li mu na Vlasti isto ili isto.
Ovaj "politički analitičar" kojega autor pominje
Milan Nikolić, slušao sam ga i čitao 5-6 puta,
nikad nije rekao nijednu riječ koja se od njega ne
očekuje, i svaka je, u trenutnoj konstelaciji
političkih snaga, potpuno politički korektna.
Pa kakav je to "politički analitičar", tako može
i svaki obični građanin.
Meni se ova analiza uopšte ne sviđa.Ona isključuje
2 bitna faktora : 1. ako Šešelj pobijedi političare
u Hagu, šta će ga to spriječiti da pobijedi ovu
domaću hamelj ?
2. potpuno zanemaruje najmanje od svih zala u Srbiji
Vojislava Koštunicu.
U ovoj trenutnoj opciji, Tomislav Nikolić bi trebao
da se dobro potrudi da bi bio gori od Borisa Tadića
Skoro da je nemoguće. A opet, kad onaj njegov posilni Aco Vučić frflja nešto sebi u intestinalne
organe,ma vizior
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner